wanties!

Dessa stallbandage från kingsland skulle jag inte direkt tacka nej till!!! 
Skulle va så jäkla bra att ha när jag lindar pollarna inför tävling osv, men kanske lite saftigt pris för nått man ska använda nästan varje dag :/ 
dom kan du köpa på HÄÄÄR  för 598 kr!
 
 
 
 
Skulle inte heller tacka nej till en såndan här dunväst från kingsland heller, om den nu inte hade varit slutsåld i min storlek osv..
Den kan du köpa HÄÄR för 2290 ;- 
Skulle verkligen behöva denna as snygga skjorta nu i vår, kan verkligen inte rida med korta ärmar om det inte är sommar och minst 15+ ute 
 HÄÄR kan du köpa den
Även denna mysiga fleece tröja ska bli min inom snar framtid, sjukt mysig och jätte skön att bara dra på sig.
 HÄÄR köper du den på mitt favvo ställe!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback