sovmorgon!

 
Första sovmorgonen på hela lovet nu då! och den skippade jag och vaknade kl 6 och kunde typ inte somna om, låg bara och halvsov fram till kl 9..
Imorgon taggar vi att gå upp kl halv 7 för att äta och ge hästarna mat för att senare dra oss till p&j i lidköping, hoppar 90-1m där, ska få 1m att sitta sådär perfekt och sen börja hoppa 110cm på p&j, inte illa för mitt lilla monster,, hehe ;)
 
Ska rida Maggie idag dressyr om det nu går, *om jag nu får henne lugn*
Och sen blir det att mocka och börja packa för min lilla tjockis, skulle ju åkt med ali igentligen men nu har jag ställt av han så det blev inget med det.
vilken fin bild man hitta på mammas dator... eller nått?
den är iallafall från ponny mätningen i januari

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback