Godmorgon?

Det är ingen godmorgon det här...
Jag har fruktansvärt ont idag, mina revben känns som att dom är inpressade i ryggen och hela jag är ut och in, ska kolla idag om jag sabbade sadeln på riktigt eller om det gick bra, annars får jag ju rida med en 1000 år gammal sadel som är så hård så man inte känner rumpan efter ett tag..
För jag släpper inte till min leguana sadel på han för om vi lägger oss igen så kommer den vara kaputt , hej då det är bara att slänga den liksom.
Men nu ska jag försöka vila lite och se till att få i mig lite alvedon och skit..
Hoppas ni haft en bättre mogon iallafall? 
Söta ponnyer kan man inte få nog av biilder på... berry bus..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback