Glad alla hjärtans dag!

Favorit låten spelas, min fina bästa vän är här men dock inte speciellt social.. 
Och jag snackar med goa människor på fb, alla <3:s dag kan inte bli mycket bättre!
Har ridit mina goa hästar också, även mockat fixat hö och mat, känner mig duktig! bara 2 eller 3 veckor kvar utav detta, tänk när jag inte han lov längre ? :o kommer aldrig hinna :( 
Imorgon ska jag gå ut och gå med Indus och maggie ska går dressyr in tha paddock, får se om det går mycket bättre än idag när hon bara sprang och sprang, kunde knappt få stopp.. fick styra in i staketet och i tegelväggen på långsigan för att jag skulle få stopp på henne :( 
Har beställt ett skarpare bett för att pröva att rida med hemma, för i nuläget är hon helt förjävlig, ett kombinationsbett blev det med apple mouth, och nej ni behöver inte börja klaga nu ja, jag rider med en lätt hand och nej hon kommer nog inte dö...
lite mys får man väl ha ? woop woop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback