Fråntagen min dator..

 
Happ där rök min fina blogg stund på datan :/ 
Joanna tog den för hon skulle börja skriva på sin  blogg, kommer aldrig få ha den ifred längre,, buhu :( 
 
Red min mammas häst idag eller aa "mammas" det är hennes låne häst som vi har betäckt med Daquar cc, Divan and only heter hon och är 8 år gammal tävlad dressyr och kavlad till Falsterbo som 5åring, men tävlades aldrig för 2 veckor innan start så halkade hon och bröt något ben i kotan..
Men henne red jag barbacka iaf var påväg av 2 gånger eftersom hon inte har gått sen i våras så hon var vääldigt laddad, vet inte varför jag fick för mig att rida barbacka men men..
Kära gamla saknade Berry <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback