...

Äntligen klar i stallet!, nu är allt fixat!
Maggie är riden, vilken häst att rida lixom, hon var inte alls lika stark idag men hon kunde ändå inte skritta eller galoppera på haha hon taktade heela tiden och i galoppen fick hon inte gå fram till 100% då då blev hon riktigt tjurig och började studsa på bakbenen och hoppade frammåt, jag som sitter kvar i dem flesta lägena satt lite löst i sadeln vissa stunder när hon hoppade åt sidan i sina små språng, det gick ju inte speciellt fort för hennes stutsar tog ju lite tid och stannade upp farten, haha..
 
Imorgon drar vi med Indus på P&J i lidköping som sagt tidigare, nu ser han ut som en ponny igen hah, så nu slipper jag skämmas över han.
 
På måndag börjar jag på min nya skola.. fyy jag är nervös kan man säga ?
Jag hatar ju även att gå upp på morgonen så det går ju på ett ut xD
Maggie förut i sina machande lindor och täcke xD not! haha och lila grimma med det slår ju allt, få skylla på att jag har vunnit den ;)
Orange, grönt och lila = perfect!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback