Sry för dålig bloggning

Sry att jag bloggar dåligt men jag har haft sååå ont i huvudet dem senaste dagarna..
Igår hoppade jag Maggie lite, Oherrigud.. vi kommer bli svårslagna våren och sommaren - 2013 akta er ;)
Körde "8:an" på henne efterson den ändå var uppe i paddocken, tog även några korta & snabba omhoppnings svängar, hindren låg på 100/105cm och hon slog i bommarna några gånger bara för att hon tycket det var så löjligt lågt ;)
 
Idag bestämde jag även för att ta med Maggie på Emma lägret den 19/1 så så jag hoppa lite högre också, och så ska jag kolla med Emma vad hon tycker om henne :)
Saknar förra Lägret med alla glaningar vi hade allvarligt skit kul den dagen/ kvällen :D(även fast vissa inte ska äta så mycket godis som dem gjorde, vilket ledde till att det spårade ur lite ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback