Something happened? I'm back! :'D

Can't you believe what you just read? Too bad because I'm back again :)

Japp jag är tillbaka med massor av uppdate :D och tävlings säsongen börjar på lördag och är bara sjuukt taggad! 
 
Just nu sitter jag i min nya säng i mitt ny renoverade rum med nya tapeter och nytt nytt nytt :3 love it woopaa!
Lite sjuk får man vara eller? bara lite.. men vråål förkyld och hosta är inte okej! :( 
 
Var på Kutcher träning i lördags.. 
SÅ HÄR J***A BRA GICK DET OMG!!!!!
 herrigud va bra det gick han var as bra även fast han låter väldigt sur och elak så vart jag imponerad!
shit liksom Maggie var löjligt najs på 120 banan även fast vi fick ett litet pet så var hon toppen!
Big like till Frank Kutcher!
 
'
Första 110 rundan, jag tog tag i henne allt för mycket efter blev nästan att jag ryckte för att få saktat ner henne..
Hon backade av vääldigt mycket på 5:an "lime grönt kan ju bitas"

Kommentarer
Felicia säger:

Va det inte du som tyckte han sög? ;)

2013-01-31 | 21:07:31
Bloggadress: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback