Nöjda pollar :)

Idag är både Indus och Maggie nöjda, Indus fick sig en uteritt med mycket skritt och trav, tog bara 3 galopper utan att arbeta han något värst mycket utan han fick mest länga på sig och öka farten utan att det skulle bli okontrolerbart.
 
Maggie fick sin första ridtur sedan 16 december då hon fick lång vila, red mycket mjuk görande och lossade henne ordentligt, mycket skritt och trav igång sättningar tog någon galopp men hon var alldeles för het och pigg så jag höll mig till skrittn och traven där jag kontrolerar henne som bäst :)
 
Kylde och lindade även benen på Maggie och Indus
 
Måste köpa linimet/ kanske även testa kyl lera fast är lite tveksam till det för jag tycker inte det är så lätt att borsta bort och man kan inte lägga på det medans dom är i transporten mellan klasserna..
en liten pepp bild till mig själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback