Godnatt

Godnatt kära bloggen nu går jag och lägger mig efter att ha ridit världens piggaste vita lilla ponny som bara studsar på 2 ben *åååhh me like* vet faktiskt inte varför jag gillar ponnyer som inte är helt normala i skallen, har alltid hållit på med sådana ( vart rädd fram tills september 2011 för att rida Indus ) och nu är det liksom en vardags grej, rider andras och det tycker jag är kul :D "vardagsmat" liksom ;)
Nu på kvällen har jag även nördat sönder Pretty little liars, ååååhh bara älskar den serien :D

Imorgon är det skola som gäller, TAGGA SO-PROV FÖRF*N!!!!

Men nej nu får jag vårda mitt språk lite ;) ska träna varje rast imorgon på provet då jag inte kan ett skit XD bra va ? haha, ska iallafall försöka få godkänt *hoppashoppas*

Min underbara Maggie på träningen igår, bilden är printad ur en film ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback