Gissa vem som har tränings värk?

Träningsdag? Träningsvärk? nej nej kan bara knappt röra mig, detta käns ju bra.. ska försöka rida dem andra idag efter att jag har skrittat min stora buse barbacka :)
Vi satt ner utan stigbyglar i säkert 20 min, jag hade bara suttit ner på henne något varv innan..
Andra passet så skulle vi rida ett helt varv i förvänd galopp, gissa vem som blev sur och bytte till rätt galopp hela  tiden så tillslut slutade hon ta fel galopp.
 
Idag ska jag skritta Maggie bus barbacka, så hon får röra sig lite efter igår, Alli ska nog gå dressyr, eller lite små hinder, Indus ska bara grå frammåt inga krav efter sist då det bara blev massa bråk och missförstånd, men jag fick min vilja fran till sist ett helt varv i galopp utan trams och dumheter tog bara 45 minuter i skritt och trav innan man kunde galoppera bara ;)
Var bara tvungen att låna denna bild av Felicia och Carolina på stall Assla, för att visa banan vi red sista passet, det var tur att hon va lite trött så hon inte bara sprang på med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback