En dröm

Jag måste ha världens goaste ponnyer.. 
Eller så är det bara en dröm för dom är bättre än bäst!
Vi har våra motgångar/framgångar men igår var det verkligen helt otroligt båda ponnyerna kändes verkligen helt perfekta, men visst det var ju lite missförstånd av varandra, allt kan ju inte gå precis som man vill, dom har ju ett eget liv dem också..
 
Jag har också mina mål med mina ponnyer både längre mål och små mål som är enkla..
 
Indus korta mål : felfria LA 
Indus längre mål : MSV! även starta 7års SM.. vi satsar allt!!
 
Aladdin korta mål : Felfria 70 &80 på p&j även på lokal nivå
Aladdin långa mål : 4års SM, han klarar allt bara vi tror på varandra det kändes direkt nä jag satt upp på han första gången!!
 
Maggie korta mål : Sätta igång henne igen och lugna ner henne och starta 1m och 105 lungt och sansat 
Maggie långa mål : Starta LA (120cm) felfritt och lungt och sansat, låta mig bestämma lite liksom..
Mr. Big
Sam sara
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback