Dålig blogging igår + ingen ridning

Hej! förlåt för att jag inte bloggade något vidare igår men jag hade inget och skriva om eller jo.. men det kändes så uttjatat.. 
Men kanske ska ta och skriva om pållarna i stallet ? men det får jag göra när jag vet lite mer om dem :)
Sen min vardag i stallet? hur jag gör gör på ett ungefär ? 
 
Igår red jag inte någon utav hästarna, tyckte det blev för mörkt (vi har inga lampor i paddocken utan bara ljuset från stallet). 
Men idag ska Maggie gå ett lätt dressyr pass med gramanen och utan martingalen, Indus ska gå dressyr på bettet & Alli ska antingen ridas ut eller så ska han får gå bommar/cavaletti :)
 
Divan And Only i sommras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback