Varning långt inlägg xD

Det är ju mitt första "riktiga" tävlings år det här, och ända fram tills jag fick Nelle "Maggie" så har det varit lite upp och ner, det var alltid minst 1 ner med Indus och jag tyckte det bara blev tråkgt att tävla för han kunde inte sköta sig..
Det var då jag tävlade för Ridklubben i Lidköping, sedan när jag bytte till Bästa coach Erika Andersson (som jag även tävlar mot på Maggie) hon hjälper mig på bangången när vi är på tävlingar tillsammans och även på träningarna går det super bra.
Indus som var den lata ponnyn som alltid fick hoppa lägst kunde minst, men nu har han utveklats otroligt sen bara i sommras, och Maggie ska vi inte snacka om, Första träningen med henne var lite jobbig (för jag var inte van) men Erika som hade tränat henne med en annan ryttare, hade aldrig sett henne sådär lungn som hon var då, och det har bara gått bättre och bättre, jag har gått upp mig i höjderna från 95 till felfria 120 starter på pay N jumps.
 
I vår ska Indus och jag bara starta LB/LA och försöka kvala 7 års SM som går i LA/LA/MSVB.
Och Aladdin ska jag vara med på några pay N jumps och sedan gå upp på någon LD och sen börja kvala 4 års SM som går i LC.
Maggi vet jag inte riktigt hur jag ska göra än men jag ska nog börja om från början lite och va på 1m ett tag sen får vi se till sommaren :)
Det blir ju lite jobbigt när jag har 3 hästar på 3 olika nivåer, men det här kommer nog att gå bra :D
 
Indus :
3 vinster
1 3:dje plats
4 fjärde placeringar
1 9onde plats
2 ungponny kval :)
 
 Maggie :
6 vinster
1 andra placering
2 tredje placeringar 
1 fjärde plats 
på nåstan 4 månader :D
ja jag glömde nummerlappen på bröstan xd
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback