Träning + plugg = wonderful

Ursh mår dåligt över att jag inte bloggade igår men jag är faktiskt ingen robot, jag kan inte vara hemma och blogga samtidgt som jag är ute på träning, eller som när jag pluggar, då måste jag konsentrera mig på pluggandet!.
Så är det bara :) 
Nu sitter jag och äter clementin och har precis bytt om för jag ska åka och rida lite för Uno Bohman, ska hoppa lite gympa med Maggie :)
Har inte kunnat rida henne på länge pgr av att hon inga snösulor har och att olja i hovarna hjälper inte :( så hon kommer nog vara alldeles till sig idag :D 
 
På söndag är det lusse jippo på Skaraortens och jag ska vara med i höjdhoppningen, får se hur detta går nudå ;), har ju bara hoppat 1.40 på henne och då åkte jag av, men vi klarade det första gången ;) 
 
min vackra <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback