sämst bloggning.. Dumma mig

Hej!:) jag vet att jag är sämst på att blogga och det är för att jag aldrig har något att skriva om! 
Så jag tänkte ha en frågestund, Ja ;) jag ska ha en frågestund jag som hatar det och tycker det är otroligt tråkigt, men ni får ta och göra den rolig nudå så jag får tillbaka blogg suget ;)
Ju mer kommentarer/ läsare ju roligare är det att blogga :D 

 __________________________________________________________________________________________ 
 
Idag är det ju den 21/12-12 och det är ju mayafolkets sista dag i deras kalender, vilket skulle leda till jordens undergång och den skulle ju gått under kl 02.12 eller någonting sånt där inatt och sedan när den inte gjorde det så hittade dom på ett annat fånigt klockslag 14.08, gick jorden under då? Nej! självklart inte ;) 
Det här är bara en fånig myt för att skrämma världens befolkning,,, men att det har gått så j**** långt att människor tom. har tagit livet av sig.. det är ju helt sjukt :o 
 
Imorgon kommer dem nya hästarna till stallet, vi vet ingenting om dem så det ska bli kul å se :), dom kommer någon gång under dagen med en lastbil ifrån skåne.
Sen kanske vi ska åka med Indus och Alli till Hanaskede (ridhuset i axvall) eftersom det är helt fruset här och det är superduper halt här så man kan inte rida på vägarna heller, det går att skritta men inte mer, Alli går ju inte rida alls nu när det är så halt eftersom han går barfota, på söndag kanske vi åker med Maggie till ridhuset igen så hon också får ridas lite :) ska även boka massage för Maggie och Indus så snart som möjligt :)

Bilderna är ifrån höjdhoppningen på lusse jippot, kom över 1.45 sen började jag tveka så vi vägrade ut oss på 150cm :/ men Maggie var hur duktig som hellst :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback