Nej nu måste jag verkligen försöka..

Nu känner jag mig verkligen lat men jag har verkligen inte känt för att blogga ett skit ;( 
Men nu måste jag a tag i det här och verkligen köra mitt eget rejs och strunta i allt & alla runt omkring mig och bara fokusera på mitt och på vad jag ska göra, sluta tänka på vad andra ska göra och så.. nu är det bara jag och mina grymma ponnyer och hästar... woop woop :D
 
Haft en bra jul? 

För det har jag haft!
 
Den 26 var jag iväg och hoppade pay N jump på wärmagården gick inte som jag hade tänkt mig..
Indus var på slänga av humör och försökte få av mig 2 gånger genom att hoppa rätt upp i luften och verkligen skjuta ut bakbenen i luften, hoppade 90 & 1m altså LB/ LA.
Han lyfte inte benen för min skull och jag som brukar rida med pelhamet och red på ett vanligt 3 delat bett hade inget att säga till om kunde inte bromsa och knappt styra men jag var nöjd även fast vi fick ett dåligt resultat..
 
Nu ska jag ut och rida lite pigga ponnyer och mysa med min Maggie som inte har haft något att göra på jätte länge.. 
Senare eftermiddag ska jag klippa liten Alli heh.. får se hur detta går ;) 
Första riktiga bilden på mig.. inte sant? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback