Lastbil som har vält på E20

Jag har suttit i en j**** bil kö i 1.5 timma på E20 mellan skara och vara, så sjukt tråkigt.

Vi skulle åka och förbereda till pappas 40 års fest imorgon, duka och så, jag och min bästis Joanna ska vara bartenders ;) 

Redan första veckan på blogg.se så krånglar det :/ publicerade ett inlägg vid ca 1 tiden och de har varken publicerats eller finns kvar.. Så sjuukt dåligt :( men idag är det ju fredag så det är ju inget at sitta och lipa över :D

Imorgon lär det bli dåligt med live uppdate men jag ska sitta i några timmar nu och göra tids inställad inlägg för imorgon och på söndag eftersom det kommer bli mycket sent och jag kommer vara helt död på söndag.

 

Vad vill ni läsa om då ? :):) kom med lite förslag :)

En lagom fin bild in action ;) oredigerad dvs.... ska sätta mig och kolla igenom bilderna också och redigera lite ;) 

 


Kommentarer
Kajsa säger:

Fin bild! :D

2012-12-08 | 14:59:58
Bloggadress: http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback