Inte varit hemma :/

Ursh jag har inte varit hemma och när jag har varit hemma har jag inte orkat sätta mig net och tagit mig tiden att blogga..
 
Idag är det iallafsn lusse jippo på Skålltorp och det ska blir förjävla kul
14.00 börjar lucia tåget
ca 14.15 börjar höjd hoppningen (jag är med på Maggie)
Sen vet jag faktiskt inte vad det är för något mer heh ;) håller bara koll på mitt ;)
Så om någon timma ska jag ut och pyssla med Maggie lite, var ju och skulle hoppa gympa med henne hos Uno i onsdags men någon gympa blev det f*n inte hah.. vi kom faktiskt upp i 1m på hans tekniska svängar och Maggi kunde inte gå lungt en sekund.. nom nom nom.
En bild på stallet för det fanns ingen annan i denna datorn, hagen på långsidan av stallet är nu en paddock :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback