Hatar snö. bort med dig :(

Ursh snö är det värsta som finns speciellt snö storm :( Kom inte iväg på tävlingen idag pgr. av att de är snö storm och att billinge backen är för osäker att åka i :p 
Inte kul alls :( Men de blir väl ut sedan och rida liite på Aladdin, Indus och Maggie..
Juste jag har inte berättat om Aladdin min 3 åriga inridnings ponny som jag ska försöka kvala 4 års SM på, som går i LC.
Han har varit riden i ca 2 månader nu, innan jag fick han hade han inte haft ryttare på ryggen mer än 3-4 gånger innan och nu för 2 veckor sedan gick han sin första pay N jump 50,60cm väldigt duktig och så lung på nya ställen även fast de är pubilk och han aldrig sett så mycket hinder på en och samma gång eller varit ensam i ett ridhus..
Han är efter Joelsbo Coulthard (ex.Coulthard) RW 116 och hans morfar är Ernford Jester RWR 3 .
De är lite kul att Enford är hans morfar för det är våra egna uppfödningars pappa ;) 
Fast han står som hingst på blå basen men det är han inte 
Aladdin på hingst bete för något år sedan.
Det är är vad jag kallar kapacitet.. dvs. om det inte hade varit ett hinder ivägen ;) 
Snöpinnar är något vädigt intressant för små 3 åringar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback