Godmorgon! eller nä jag blev ju väckt..

Har ni haft en bra morgon? 
Det har jag haft iallafall tills min pappa kom upp och väckte mig :( men han kunde ju inte veta att jag ville ha sovmorgon, han skulle ju bara fråga vad jag önskade mig i julklapp..
Önskade mig självklart något jag verkligen behöver, stövlar woop woop!då mina falsterbo stövlar spräcktes under Erika träningen och mina andra är sjukt för stora :( 
Ska ha dessa De Niro stövlar fast bruna 

eller dessa Mountain Horse Victoria High Rider
Båda är as snygga men jag ska självklart ta dem som passar bäst :) 
 
Om 2 dagar är det julafton och jag längtar ihjäl mig!! jag kommer nog aldrig växa ifrån julen (eller julklapparna iallafall ;) )
Men iår blir det ett litet undantag, det är första julen sedan jag föddes som vi inte har den hemma hos oss :/ 
 
Glöm inte bort frågestunden nu ;) fråga på ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback