2012 börjar så mot sitt slut.

Ja idag är det den 10: onde december och det är bara 14 dagar kvar till julafton :D, och bara 25 dagar kvar tills 2013  :))
Förlåt att jag inte bloggade varken i lördags (inlägget som blev var ett tidsinställt) eller i igår, vi kom nämligen hem vid 3 och när jag tittade på klockan sista gången så var klockan halv 5 och sedan vaknade jag vid 20 över 9 igen och inatt har jag bara sovit någon timme i sträck..
På pappas kalas stog ju jag och min bästis Joanna i baren och vi samlade ihop ungefär 1100/1200 var :D
Här ska det shoppas ;)
 
Nu ska jag sätta mig och förbereda ett nytt inlägg där det står om mitt tävlings år och lite smått och gott ;)
 
Vinst i lagklassen i div.2 i gäsene! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback