Ska man sumera dagen så blir det kasst...

Jag har inte orkat varken kolla mobilen eller kolla datorn riktigt noga förens nu..
Haft en sån j*vla huvud värk och illamående, och inte nog med de så har jag ett sjukt svullet knä och ont i hela kroppen, kanske ska berätta varför?
Nä det orkar jag inte men kan ta det lite kort fattat, altså såhär jag red Ali och han är lika stissig som vanligt och bara *stegra* *bocka* *stegra* *bocka* men jag som vanligt fortsätter och låter han hålla på lite medans jag rider fram och bara tänker han frammåt, sen är han väldigt lung och fin så travar jag över ett pytte litet kryss på diagonalen och saktar av han till skritt direkt efter och vänder upp på medelinjen och helt plötsligt bara han ställer sig upp mitt från ingen stans och jag gör det naturliga (drar i motsatta tygeln för er som inte vet) och han bara går högre och högre så tillslut ramlar vi baklänges och jag får han rätt över mig hade ingen väst heller så jag tappade väl andan och svimmade av och blev trampad på knäet sen satt jag en bra stund och bara satt där medans ali kollade på mig, sen ställde jag mig upp och skulle hämta han men fick sätta mig ganska omgående igen för jag var påväg at svimma igen, ganska äcklig känsla för er som vet.
Oj det blev inte så kort verision men aja, kanske ska börja fundera på en ny grejj på bloggen typ "veckans skada" XD haha det kanske vore nånting ;) det är ju alltid någon häst eller jag som blir skadad eller får ett sår av någon klantig anledning ;)
Detta lyckades vi faktiskt få med på film av någon konstig anledning fick han ett cp ryck..

Kommentarer
Anonym säger:

Vilken härlig blogg med fina bilder! Kolla gärna in min och min kompis blogg!
Kram:)

2013-02-04 | 15:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback